درمان جدید برای PKD: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

میکرو چینی پزشکی Osmotherapyدرمان جدید برای PKD: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

درمان جدید برای PKD: میکرو چینی پزشکی کلیه پلی کیستیک osmoterapiaEnfermedad اختلال کلیوی شایع ژنتیکی به این معنی که زمانی که مردم سوزش شد، بسیاری از riñones.Es کیست کوچک و بزرگ انتشار دشوار است به درمان بیماری ژنتیکی وجود دارد، اما بیماران هنوز هم می تواند انجام بسیاری از مسائل به جلوگیری از توسعه کیست و کوچک کردن کیست خود، زندگی یک زندگی عادی و درمان largo.Entonces به جز عمل جراحی، در حال حاضر کارشناسان ما به ارائه درمان جدید ما، پزشکی میکرو چینی پزشکی Osmotherapy.

با رشد کیست، بیماران رنج می برند علائم بیشتر و بیشتر، مانند، بدترین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک فشار خون بالا، درد پشت، sucesivamente.Sin خون و ادرار و در عین حال از آن است که کاهش عملکرد کلیوی. همه نشانه ها و صدمه به کلیه ها توسط کیست بزرگ با فضاهای بافت کلیوی طبیعی ایجاد می شود. بنابراین درمان ما باید در مهار رشد کیست تمرکز و کاهش حجم از کیست.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است سبزی انواع و دوز از گیاهان chinos.Y تخصصی به بیماران با توجه به شرایط فیزیکی خود específicas.Después توفنده، جوشانده، مخلوط کردن این گیاهان تجویز، ما اعمال می شود پزشکی در مناطق کلیوی. با کمک تجهیزات اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر می تواند بدن را بدون از دست دادن اثر پزشکی وارد کنید.

مواد فعال می تواند گردش خون مواد مخدر تجمع برای افزایش نفوذ پذیری از کیست دیوار به طوری که مایعات می تواند دوباره به گردش خون و sangre.Además متابولیزه جریان، مواد فعال پزشکی نیز ممکن است سلولهای اپیتلیال از دیوار کیست غیر فعال به مهار کیست ترشح مایعات، به طوری که رشد کیست می تواند controlada.Con همه، درمان ما را می توان در هر شرایطی استفاده می شود، بدون توجه به جایی کیست، بسیاری از گسترش کیست و چه اندازه کیست ها.

در حال حاضر، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در پاسخ 24 ساعت.

http://www.enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/2079.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: